Terug naar t Utregse - Reisverslag uit Peking, China van Esther Blom - WaarBenJij.nu Terug naar t Utregse - Reisverslag uit Peking, China van Esther Blom - WaarBenJij.nu

Terug naar t Utregse

Door: wnfesther

Blijf op de hoogte en volg Esther

17 December 2011 | China, Peking

Omringd door huilende, dreinende, jengelende kinderen en een heerschap dat t nodig vindt om iedere minuut zijn neus te legen in de open lucht (en hij is niet eens een Chinees) vlieg ik terug naar mijn eigen bloedjes. Omdat het zaterdag is en ik ook nog eens aankom op een christelijke tijd, komen ze me ophalen van Schiphol. Ik kan niet wachten. Meestal is vriend Nils vermoeider dan ik ben na zo’n week zorg alleen.
Ik werk systematisch alle mails weg die ik een week lang heb weten te verwaarlozen en zie uit naar een lange lome zondag in Utrecht.

• 18 December 2011 - 16:41

Marlou:

Heerlijk wnfEsther, wat een mooi inhoudelijk én persoonlijk verslag. Na jou gaat bloggen (oa) ...wnf andrer (Andre Kuipers)! Hij & jij bevinden zich in goed gezelschap!

• 18 December 2011 - 16:42

Marlou:

BTW: wat eet je nou in Utrecht?

• 19 December 2011 - 11:00

Maja:

Ha Esther,
    Welkom terug! Jouw bloedjes ook weer blij :-)))
    Dank voor je blogs en kijkje in de keuken van het WNF veldwerk! Enne, to be continued...?
    Groetjes,
    Maja

• 19 December 2011 - 20:04

Esther:

Dank voor jullie reacties! Het liefst kook ik in Utrecht ook Chinees, maar dat vinden de bovengenoemde bloedjes maar zozo :)