Laatste dag in China - Reisverslag uit Peking, China van Esther Blom - WaarBenJij.nu Laatste dag in China - Reisverslag uit Peking, China van Esther Blom - WaarBenJij.nu

Laatste dag in China

Door: wnfesther

Blijf op de hoogte en volg Esther

16 December 2011 | China, Peking

Mijn laatste dag in Beijing besteed ik aan afspraken met de ambassade en met de vele collega’s van het hoofdkantoor van WWF China. Als altijd voelt het als een warm bad. Na bijna 7 jaar intensieve samenwerking met hen ben ik sommige goed gaan leren kennen, zeker als ik samen op een veldtrip ben geweest met hen.

’s Avonds ga ik uit eten met de directeur van WWF China en zijn dochtertje van 9. Ze leert me hoe ik de namen van Wies en Joep in het Chinees moet schrijven. Ik ga vroeg mijn bed in; morgen lange (waarschijnlijk slapeloze) dag in het vliegtuig.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: China, Peking

Esther

Actief sinds 25 Feb. 2010
Verslag gelezen: 395
Totaal aantal bezoekers 35062

Voorgaande reizen:

11 Januari 2014 - 20 Januari 2014

In de Amazone!

20 November 2012 - 29 November 2012

Saving wetlands sky high! Bhutan

09 December 2011 - 18 December 2011

Aan de oevers van de machtige Yangtze

30 November 2010 - 30 November -0001

Op de Tibetaanse hoogvlakte.....

Landen bezocht: